Jaminan join MYBC World??

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Terbaca kisah kawan kawan ahli MYBC World ni. Al kisahnya ada yang bertanya apa jaminan kepada dia if dia join MYBC World? Dapat tak income seperti yang diiklankan.

Haloo bro, saya nak tanyalah, awak tengok produk iklan pencuci muka boleh mencomelkan, menghensemkan, memachokan muka, hilang jerawat bagai. Pencuci muka tu boleh ke beri jaminan pada korang, muka korang akan bertambah comel, hensem, macho tapi nko pon tak beli lagi pencuci muka tersebut? 

Kalau korang da ikut cara cara guna pon still tak berkesan kat muka korang. Korang nak sapa yang bagi jaminan??

Seperti di MYBC World jugak, korang ada modal RM50, dah ajak 3 orang tapi tak dapat dapat ribuan ringgit seperti yang diiklankan. Sistem MYBC World mudah je. Korang buat, korang dapat. Hanya perlu pastikan jugak kawan kawan anda buat perkara yang sama. Saya pasti income tu korang akan dapat jika anda BERUSAHA!

MYBC World adalah satu komuniti. Komuniti bergerak dalam team. Team jalan dengan lancar, lancarlah income korang. MYBC World telah menyediakan bahan promosi dan contoh iklan untuk kita perkenalkan pada kawan kawan. Dapat ajak atau tidak itu bergantung cara korang yakinkan kawan kawan. Itu bergantung usaha korang dan kreativiti korang.

Wassap Marina 019-5587929