Tips & Kejayaan Bersama MYBC World!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
Saya seorang Jurutera. Mesti orang fikir..wah jurutera. Gaji masyuk...Ini realitinya :
Fresh grad zaman skarang untuk jurutera RM2500 mungkin kurang. Kenaikan pon tak banyak. Tapi still bersyukur. 
RM2500 masa skarang ni korang rasa agak agak cukup tak? Rumah, kereta, bil, PTPTN, keperluan harian semua nak kena bayar.
Sampai satu mase, saya buat keputusan untuk buat bisnes sebab itu satu-satunya jalan saya boleh cari side income, tambah pendapatan keluarga. Tambah tambah dah berumahtangga. Keperluan anak, susu, pampers. 

Gaji suami? Masing masing dah dibahagi siapa yang bayar ni, siapa yang bayar tu. Susu RM30/peket. Sebulan 8 peket untuk 2 orang anak. Situ dah RM240 SEBULAN. Belum pampers lagi. Pengasuh untuk seorang anak RM230 (ini pon dikira murah, syukur Alhamdulillah). Dah RM460 SEBULAN.

Bukan nak merungut, tapi ini lah realitinya. Sampai suatu masa, terlintas satu iklan di IG tentang MYBC World. Saya searching maklumat berkaitan MYBC World. 

Saya ambil contact nombor dan tanya 2,3 orang yang dah join MYBC World. Syaratnya ajak 3 orang dan modal RM50. Saya dah cuba iklankan tapi pada masa tu saya belum join lagi MYBC World dan belum berjaya ajak sesiapa.

BUAT DUIT, FAHAM KEMUDIAN

Saya tekad. Saya yakin MYBC World dapat beri peluang pada saya untuk jana pendapatan. Tanpa berfikir banyak, saya terus join dan mulakan promote MYBC World pada kawan kawan. Alhamdulillah dalam seminggu dapat ajak 3 orang rakan.

Terus terang saya cakap, dah join MYBC pada bulan pertama, saya MASIH tak faham plan MYBC World sepenuhnya. Saya call kawan yang explain pada saya tentang MYBC World untuk fahamkan lagi.

Alhamdulillah, bagusnya skrg ni income yg saya dapat pon tanpa banyak soal. Mungkin sebab saya tak banyak soal kot masa nak join? Hehe..
Bagi saya, apa apa perniagaan/program bebas hutang kena buat dulu, baru paham. Tak buat lagi, memang tak paham. Dan saya dah buktikan yang saya DAH DAPAT SEMINGGU RM150!!! Simple jer program ni, nak buat secara online pun boleh. Nak buat secara offline pun boleh. Ikut keselesaan, yang penting boleh hasilkan income yg kita suka.
Better kita buat program yang kita tak brapa nk paham tapi dapat income yg woowww best, follow jer step by steps, daripada kita buat keje yang kita paham sangat tu, tp gaji tak berapa nak wowww. Hehe.
Saya bersyukur sangat2 sebab start saya join program ni, sifu saya TAK PERNAH lari drpd saya DAN saya tak pernah lari daripada sifu saya.
Inilah THE BEST THING yang saya hargai dalam KOMUNITI MYBC WORLD ni. 

Marina
019-5587929
www.mybcworld.com/MARINAFAZLI