Keistimewaan Honorary Member di MYBC World

================================
APA ITU HONORARY MEMBER MYBCWORLD®
================================
Honorary Member (ahli kehormat) adalah Fasa ke-2 dalam Pipeline MyBC. Admin MyBC akan mendaftarkan Honorary Member ini di bawah NGO sebagai sebuah kelab. Selepas ini anda tidak perlu berasa takut, ragu² serta tidak perlu mempersoalkan tentang perlesenan atau apa² sijil. Syarat untuk join Honorary Member adalah member affiliate stage 3. Member yang belum capai stage 3 tetapi mahu daftar awal pun boleh bagi mereka yang mempunyai modal lebih (tiada paksaan). Bayaran sebanyak RM200 untuk join Honorary Member ini.
Banyak keistimewaan dan manfaat menjadi Honorary Member yang disertakan dibawah. Anda juga digalakkan datang mendengar Pipeline (halatuju) MyBC yang akan dibentangkan oleh admin Bos Ron sendiri yang diadakan di negeri² mengikut giliran. Banyak ilmu serta pencerahan yang akan diberikan dalam Pipeline. Tahukah anda, terdapat 8 Fasa dalam MyBC? Sekarang baru Fasa 2. Sila sentiasa rujuk pada upline anda untuk mendapatkan info Pipeline terkini yang bakal diadakan.

================================
10 KEISTIMEWAAN HONORARY MEMBER
================================
1. AFFILIATE SYSTEM
Affiliate yang sedang kita buat sekarang ini (VIP Member) dan anda masih dapat income seperti biasa.
2. SEMINAR
Seminar percuma untuk ahli MyBC. Ada 3 jenis seminar.
A) Seminar Umum
- Seminar untuk ahli² yang sudah lemah semangat/lepasan sekolah/graduan dan sebagainya. Seminar ni lebih kepada seminar motivasi.
B) Seminar Kecemerlangan Pendidikan
- Seminar ini khas untuk anak² ahli MyBC. Kita boleh hantar anak² kita untuk megikuti seminar pendidikan yang dianjurkan oleh MyBC secara percuma.
C) Seminar Perniagaan
- Seminar khas untuk ahli MyBC untuk mendalami bidang perniagaan.
3. MOTIVATION IN CONCERT (MIC)
Konsert ni merupakan konsert yang dibuat berunsurkan motivasi. Ada Motivasi di dalam Lagu, dan ada Lagu di dalam Motivasi.
4. MYBC CORPORATE SHIRT
Baju korporat khas MyBC.
5. 4x8 CAR STICKER
6. CHARITY FUND
Charity fund adalah tabung khas utk membantu mana² ahli mybc yang terlibat dengan kesusahan contohnya kematian. Ahli perlu senaraikan bukti² kematian dan selepas 48 jam dari dpt bukti. Sumbangan saguhati ini akan diberi kepada keluarga yang berhak. Nilai saguhati di antara RM1,500-RM2,000.
7. INSURAN
Insuran berkelompok yang macam selalu kita apply itu ya.
8. T-SHIRT MYBC SPECIAL EDITION
9. MEMBERSHIP CARD
10. GATEWAY FOR ALL THE NEXT PHASES
Honorary Member adalah laluan kita untuk capai Fasa² yang seterusnya dan tiada paksaan untuk join. Tetapi bagi siapa yang tidak ambil honorary member, tidak akan dan tidak boleh meneruskan langkah ke Fasa² yg lain. Maknanya anda cuma ada Affilate System (VIP Member) sahaja.

=================================
BAGAIMANA NAK JOIN HONONARY MEMBER?
=================================
Sila LOGIN, klik MEMBER MANAGEMENT kemudian klik UPGREDE HONORARAY MEMBER dan lengkapkan di bahagian pewaris dan submit.
Sistem akan aturkan PEMBAYARAN TERUS KEPADA ADMIN.

MARINA